ŠACHOVÝ KLUB VIKTORIA ŽIŽKOV

Salonek Shell, EA Hotel Populus  HOME  U Staré cihelny 2182/11, Praha 3

DRUŽSTVA || SOUPISKY || DIAGRAMY || PŘEBOR || MEMORIÁL || KROUŽEK
ČLENOVÉ || DOKUMENTY || ELO || ÚSPĚCHY || TURNAJE || AKCE || NÁSTĚNKA || KONTAKT

JMT 2009

DEN 2. - SOBOTA 15.8.

Imigrační úředník se nás ptá jen na důvod cesty a popřeje hodně štěstí. Do elektronického seznamu si nasnímá naše otisky prstů a vyfotí portrét. Batohy si vyzvedáváme v pořádku (byť přijdou zároveň s jiným letem). Hned po opuštění baggage-claim se ptáme na přepážce LOT, z jakého terminálu nám letí náhradní spoj do LA a je to T1. Zároveň dostáváme voucher na hotel i s večeří a snídaní, ale vzhledem k pokročilé hodině ho nevyužíváme (1:30). Mezi terminály jezdí vlak každých 20 minut.  Máme štěstí a za deset minut jsme na T1. Hala je čistá a klimatizovaná. Snažíme se čekání využít ke spánku, nicméně časový posun nám to příliš nedovoluje. Kolem čtvrté ráno se hala začíná plnit… Procházíme check-in bez problémů a před odletem si ještě dáváme snídani od Starbucks za cca 11$ (zapečené housky a ovocné pití). Odlétáme na čas a před devátou jsme v LA. Letiště je rozdělené na osm terminálů, které jsou spojeny autobusy. Mezi jednotlivými terminály jezdí LOT-A. Ostatní zajíždějí na parkoviště, k hotelům, nebo půjčovnám a zastávky jsou barevně označeny. Občerstvení lze sehnat pouze na Tom Bradley Terminal. Krom toho není jednoduché se dostat na internet, pokud nechci platit 10$ za odpočívací halu. Letadlo z Londýna přilétá o 20 minut dříve, ale na Luboše s Veronikou dlouho čekáme, později se dozvídáme, že měli potíže na imigrační přepážce *(kvůli nevyplněné adrese prvního pobytu). Autobusem z fialové zastávky odjíždíme do půjčovny aut Dollar. Půjčovna je plná lidí, hlavně v Evropě je společnost oblíbená. Vystojíme si frontu a přidáváme ještě jednoho řidiče k rezervaci. Makléř nám ještě vnutí další pojištění a posílá nás do protější budovy, kde máme na výběr buď Crysler a nebo Ford. Usoudíme, že Crysler má větší kufr.  Žádáme ještě o návod. Hodina pokročila a musíme už spěšně odjet. Nedaří se nám dostat na potřebnou dálnici a chvíli bloudíme. Nakonec jsme nájezd našli a míříme na SV. U městečka Acnot se rozhodujeme zajet do campu. První camp vypadá velmi pěkně. Nemáme rezervaci, tak se raději ptáme, zda můžeme zakempovat. Strážce nám ale radí kemp, který je o polovinu levnější. Patří síti KOA. Shodou okolností v jeho sousedství probíhá indiánská show. Postavíme si stany, rychle navečeříme a jdeme spát.